CLK320 Coupé, 1997 model yılda 218 PS (160 kW, 215 bhp) 3,2 L V6 motor ile güçlendirildi . CLK GTR FIA GT1 yarış arabası 5,9 L tarafından desteklenmektedir, 1998 yılında ortaya çıktı V12 motoru ; 25 yolda devam eden CLK GTR'leri yapıldı. CLK 320 Cabriolet ve 279 PS (205 kW; 275 bhp), M113 4.3 L V8 ile çalışan CLK430 1999'da piyasaya çıktı. Tüm modeller coupé ve çekyat şeklinde mevcuttu. Avrupa'da, 2.0kalite gücüne sahip IK-CLK200 Kompressör, euro2 izinli emisyon özellikleri sayesinde etkileyici 193 bg'ye erişebiliyordu. 2000 yılı model yılı için 1999 yılının sonlarında, daha geniş bir çok fonksiyonlu ekranı olan revize bir gösterge kümesini de içeren bir facelift başlatıldı, Çok fonksiyonlu ekran ve radyo kontrolleri ile direksiyon simidi, Tiptronic otomatik şanzıman, revize tamponlar ve yeni yan etekler. Kanat aynasına monte dönüş sinyalleri, 2002 yılına ait model için 2001 yılına kadar uygulanmadı.
Amerika Birleşik Devletleri'nde CLK430, daha güçlü CLK55 AMG'nin dış stilini veren bir "Spor Paketi" ile donatılabilir ve AMG benzeriyle aynı tekerlek ve lastiklerle donatılabilir (bkz. "CLK55 AMG" ). Bu, 0,83G'lik yanal ivmelenme ve 66,5 mph'lik slalom çalıştırma oranına ulaşmasını sağladı.
Hiç yorum yok: